Ik organiseer een beurs of verkoopevenement
Bij een verkoopevenement of beurs waar je een product, dienst en/of boodschap goed onder de aandacht wil brengen, moet je vaak concurreren met andere standhouders. Creatieve inzet van audiovisuele middelen zal de aandacht van de bezoekers naar uw stand en/of product trekken en uw verkoopevenement of beurs tot een succes maken.
Beeld
Beeldprojecties en grote schermen bieden veel mogelijkheden om aandacht te trekken voor een boodschap of een presentatie. Uw eigen creativiteit is de enige beperking omdat de ontwikkeling van de techniek steeds meer mogelijk maakt. Breedbeeldschermen kunnen bijvoorbeeld tussen twee zuilen worden opgesteld waardoor zij een onderdeel worden van de beursstand.
Aandacht
Buiten het tonen van een product, dienst of boodschap zijn er ook veel innovatieve mogelijkheden op het gebied van ICT, geluid-, en beeldtechniek en lichtprojecties om de aandacht op uw stand of activiteit te vestigen. Interactieve elementen, 3D, social media en andere technieken horen ook tot de mogelijkheden.