Support

De service- en supportafdeling van BPRvisie verzorgt alle services van uw audiovisuele installatie. Een 24-uursservice zorgt zeven dagen per week voor een snelle opvolging van aangemelde storingen en reparaties.

Mogelijkheden support

Wat kunt u verwachten van support door BPRvisie?

  • Onbeperkte helpdesksupport via telefoon en e-mail
  • Op afstand overnemen van uw systemen voor ondersteuning en oplossing
  • Lokaliseren en oplossen van storingen bij opdrachtgevers op locatie
  • Vervangende apparatuur leveren met minimaal gelijkwaardige specs
  • Reparatie onder garantie
  • Preventief onderhoud: inspecteren, controleren, reinigen, afstellen en rapporteren

Serviceovereenkomsten

Het is mogelijk verschillende soorten serviceovereenkomsten af te sluiten, waarbij uw apparatuur regelmatig onderworpen wordt aan een preventieve onderhoudsbeurt of waarbij bijvoorbeeld tijdelijke apparatuur wordt geplaatst. U kunt kiezen uit verschillende Service Level Agreements, waarmee u zelf het serviceniveau bepaalt.

Heeft u vragen of wilt u meer informatie?

Eric van den Berg

Manager Bedrijfsbureau contactformulier

Beter communiceren met Beeld Geluid & Licht