Support

Een 24-uursservice zorgt zeven dagen per week voor een snelle opvolging van aangemelde storingen en reparaties. Uiteraard biedt onze service- en supportafdeling al het gewenste onderhoud van uw audiovisuele installatie(s).

Mogelijkheden support

Wat kunt u verwachten van support door BPRvisie?

  • Onbeperkte helpdesksupport via telefoon en e-mail
  • Op afstand overnemen van uw systemen voor ondersteuning en oplossing
  • Lokaliseren en oplossen van storingen bij opdrachtgevers op locatie
  • Vervangende apparatuur leveren met minimaal gelijkwaardige specs
  • Reparatie onder garantie
  • Preventief onderhoud: inspecteren, controleren, reinigen, afstellen en rapporteren

Serviceovereenkomsten

Wij bieden diverse soorten serviceovereenkomsten. Van een preventieve onderhoudsbeurt van uw apparatuur tot het plaatsen van tijdelijke apparatuur, u bepaalt zelf het gewenste serviceniveau door uw keuze uit de verschillende ‘Service Level Agreements’.

Heeft u vragen of wilt u meer informatie?

Eric van den Berg

Manager Bedrijfsbureau contactformulier

Beter communiceren met Beeld Geluid & Licht