Support

De service- en supportafdeling van BPRvisie verzorgt alle services van uw audiovisuele installatie. Een 24-uursservice zorgt zeven dagen per week voor een snelle opvolging van aangemelde storingen en reparaties.

Mogelijkheden support

Wat kunt u verwachten van support door BPRvisie?

  • Onbeperkte helpdesksupport via telefoon en e-mail
  • Op afstand overnemen van uw systemen voor ondersteuning en oplossing
  • Lokaliseren en oplossen van storingen bij opdrachtgevers op locatie
  • Vervangende apparatuur leveren met minimaal gelijkwaardige specs
  • Reparatie onder garantie
  • Preventief onderhoud: inspecteren, controleren, reinigen, afstellen en rapporteren

Serviceovereenkomsten

Het is mogelijk verschillende soorten serviceovereenkomsten af te sluiten, waarbij uw apparatuur regelmatig onderworpen wordt aan een preventieve onderhoudsbeurt of waarbij bijvoorbeeld tijdelijke apparatuur wordt geplaatst. U kunt kiezen uit verschillende Service Level Agreements, waarmee u zelf het serviceniveau bepaalt.

Heeft u vragen of wilt u meer informatie?

Als ik zeker weet dat alle klanten geholpen zijn, ga ik met een goed gevoel naar huis.

Eric van den Berg

Manager Bedrijfsbureau contactformulier

Beter communiceren met Beeld Geluid & Licht